Bezoek en openingstijden

  • Amersfoort

      • Maandag 10:00 - 18:00 uur
      • Dinsdag 10:00 - 18:00 uur
      • Woensdag 10:00 - 18:00 uur
      • Donderdag 10:00 - 18:00 uur
      • Vrijdag 10:00 - 18:00 uur
      • Zaterdag 10:00 - 18:30 uur
      • Zondag 12:00 - 18:00 uur
    • Euroweg 1, 3825 HA Amersfoort
    • Meer info en openingstijden
  • Duiven

      • Maandag 10:00 - 18:00 uur
      • Dinsdag 10:00 - 18:00 uur
      • Woensdag 10:00 - 18:00 uur
      • Donderdag 10:00 - 18:00 uur
      • Vrijdag 10:00 - 18:00 uur
      • Zaterdag 10:00 - 18:30 uur
      • Zondag 12:00 - 18:00 uur
    • Cartograaf 14, 6921 EZ Duiven
    • Meer info en openingstijden
  • Garage Zaandam (outlet)

      • Maandag 10:00 - 18:00 uur
      • Dinsdag 10:00 - 18:00 uur
      • Woensdag 10:00 - 18:00 uur
      • Donderdag 10:00 - 18:00 uur
      • Vrijdag 10:00 - 18:00 uur
      • Zaterdag 10:00 - 18:30 uur
      • Zondag 12:00 - 18:00 uur
    • Stormhoek 20, 1506 SW Zaandam
    • Meer info en openingstijden
  • Sliedrecht

      • Maandag 10:00 - 18:00 uur
      • Dinsdag 10:00 - 18:00 uur
      • Woensdag 10:00 - 18:00 uur
      • Donderdag 10:00 - 18:00 uur
      • Vrijdag 10:00 - 18:00 uur
      • Zaterdag 10:00 - 18:00 uur
      • Zondag 12:00 - 17:00 uur
    • Leeghwaterstraat 69, 3364 AE Sliedrecht
    • Meer info en openingstijden
  • Zaandam

      • Maandag 10:00 - 18:00 uur
      • Dinsdag 10:00 - 18:00 uur
      • Woensdag 10:00 - 18:00 uur
      • Donderdag 10:00 - 18:00 uur
      • Vrijdag 10:00 - 18:00 uur
      • Zaterdag 10:00 - 18:30 uur
      • Zondag 12:00 - 18:00 uur
    • Pieter Ghijsenlaan 14b, 1506 PV Zaandam
    • Meer info en openingstijden
  • Maastricht

      • Maandag 12:00 - 18:00 uur
      • Dinsdag 10:00 - 18:00 uur
      • Woensdag 10:00 - 18:00 uur
      • Donderdag 10:00 - 18:00 uur
      • Vrijdag 10:00 - 18:00 uur
      • Zaterdag 10:00 - 18:00 uur
      • Zondag 12:00 - 18:00 uur
    • Sphinxcour 5, 6211 XZ Maastricht
    • Meer info en openingstijden
Winkels

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat betekent full service leveren?

Wordt jouw bestelling full service bij je thuis geleverd, maar weet je niet zeker wat dit precies inhoudt? Dat lees je hier!

Voorwaarden:

  • Je aankoop wordt bij je thuis gemonteerd, neergezet op de plek waar jij wilt en het verpakkingsmateriaal wordt ook weer mee terug genomen. 
  • Full service levering geldt t/m de 3e verdieping, zonder hulpmiddelen of lift. Meet je trappenhuis en deuropeningen voor de zekerheid op.
  • Voor hogere verdiepingen dient er een lift aanwezig te zijn waar het meubel in past. Als er een verhuislift nodig is, vragen we je deze zelf te reserveren bij de klantenservice van de transportpartner. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. 
  • Oude meubels worden niet mee teruggenomen. 

 

 

Phishing en nepacties

Het komt wel eens voor dat er nepberichten in omloop zijn op Facebook, Whatsapp en Instagram met betrekking tot bepaalde acties en/of kortingen. Deze zijn nep en bedoeld voor SPAM- en phishing doeleinden. In deze nepberichten wordt vaak een korting of cadeau aangeboden. Ga hier niet op in! Twijfel je? Neem dan altijd contact op met onze klantenservice. 

Social media winacties

Bij social media winacties communiceren wij te allen tijde vanuit ons officiële account. Deze is te herkennen aan het blauwe vinkje.

Kortingen via Whatsapp

Je kan bij ons alleen bestellingen plaatsen in de winkel of in onze webshop. Mocht dit niet lukken of heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Bestellen vanuit België

Het is via onze webshop niet mogelijk om jouw bestelling te laten leveren in België. Wil je toch heel een graag een bestelling plaatsen en woon je binnen een straal van 150 km van één van onze winkels?  Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan kijken we samen met jou naar de eventuele mogelijkheden. In sommige gevallen kunnen we rechtstreeks vanuit onze winkels tegen een vergoeding met Loods 5 transport bij je bezorgen. 

Loods 5 Garage Sale (Online Outlet)

Welkom bij onze online outlet. Hier beginnen artikelen aan hun tweede leven. In de collectie vind je oude modellen, showroommodellen, licht beschadigde artikelen en meer. 

Online

Op iedere aankoop in onze online Garage Sale is de Wet Koop op Afstand van kracht. Let op, deze voorwaarden zijn niet van toepassing op artikelen die je koopt bij onze outlet in Zaandam.

Retouren

Natuurlijk is het geen probleem om jouw online aangeschafte Garage artikel retour te sturen. Ga naar ruilen en retouren voor de instructies.

Meld je retourzending aan via klantenservice.nl/contactformulier. We storten het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug op de betaalmethode die je hebt gekozen om de aankoop af te ronden. Als je een defect artikel in onze online Garage koopt, brengen we je daar tijdens het aankoopproces van op de hoogte. Lees de artikeltekst daarom aandachtig door en bekijk de foto’s van eventuele schade goed. De kosten van de retourzending vergoeden wij niet. Voor artikelen die in de outlet in Zaandam zijn gekocht, geldt dat je ze niet retour kunt brengen. 

Garantie

Op artikelen online besteld in de Garage Sale is dezelfde garantietermijn van toepassing als op andere artikelen uit onze online collectie. Voor vooraf gemelde schade of een defect aan een online Garage artikel kun je geen aanspraak maken op onze garantie, dat hebben we uiteraard duidelijk vermeld in de artikelomschrijving op de website toen je het artikel kocht. Je leest meer over onze garantie in de winkelvoorwaarden.

Voorwaarden

  • Online Garage artikelen zijn al afgeprijsd, kortingscodes zijn daarom niet geldig op deze artikelen
  • Online Garage artikelen zijn uitgesloten van verdere acties of kortingen
  • Bij Loods 5 Garage betaal je ook met onze eigen Loods 5 cadeaukaart

Garage (outlet Zaandam)

Naast onze online garage, hebben we ook een fysieke outlet winkel; Garage Zaandam. Een gloednieuw interieur in huis halen? Dat hoeft niet de hoofdprijs te kosten! Bij de Garage in Zaandam shop je namelijk met korting tot wel 70%. Je vindt in onze collectie banken, tafels, stoelen, vloerkleden en honderden accessoires om jouw budgetinterieur gezellig te maken. Het hele jaar door sale!

Wanneer kan ik antwoord verwachten?

Het is momenteel erg druk bij onze klantenservice, zowel via e-mail als telefonie. We werken er hard aan om je vraag alsnog snel te beantwoorden!

 

Kijk ondertussen bij de veelgestelde vragen of onderstaande onderwerpen over je accountbestellen en betalenbezorging en levertijden of ruilen en retourneren.

 

GOED VOORBEREID

Neem je contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonie? Zorg dan dat je ons alle belangrijke informatie geeft zoals ordernummer, foto’s van een eventuele klacht en je aankoopbewijs, zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen!

Hoe check ik het saldo op mijn cadeaukaart?

Heb jij een cadeaukaart van Loods 5 gekregen? Mazzelaar! Check het saldo op de giftcard of cadeaukaart online via onderstaande link. 

loods5.nl/klantenservice/cadeaukaart

Kan ik de winkel telefonisch bereiken?

Helaas is het niet mogelijk om onze winkels telefonisch te bereiken. Onze klantenservice staat voor je klaar om al je vragen over onze winkels in Amersfoort, Duiven, Sliedrecht, Maastricht en Zaandam te beantwoorden. 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen

Is jouw bestelling beschadigd geleverd? Vervelend! We snappen dat je teleurgesteld bent en helpen je graag zo snel mogelijk aan een artikel zonder deuk of kras. Om je snel te kunnen helpen vragen we je foto's te maken van de beschadiging en deze samen met je ordernummer door te geven via het contactformulier. Let op, bewaar de originele verpakking van het artikel!

 

Wat is de status van mijn winkel bestelling?

Op dit moment is het erg druk bij onze transporteurs, hierdoor kan het langer duren dan je van ons gewend bent voordat je in onze winkel geplaatste bestelling wordt geleverd. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Leuk dat je een bestelling hebt geplaatst bij Loods 5! We geven de verwachte levertijden altijd op de artikelpagina weer. Deze levertijd vind je vervolgens ook terug in het orderoverzicht dat je per e-mail ontvangt. Zodra je bestelling klaar is voor verzending, ontvang je van de pakketdienst of transportpartner een bericht dat jouw aankoop onderweg is! Dit kan zijn in de vorm van een trackingcode per e-mail of bijvoorbeeld een telefonisch gemaakte afleverafspraak.

De verwachte levertijden zijn altijd een indicatie. Tijdens drukke periodes kan het voorkomen dat jouw bestelling later wordt geleverd dan je verwacht. Bijvoorbeeld omdat er meer tijd nodig is om je order te verwerken of vanwege drukte rondom de pakketbezorging. We rekenen hierbij op jouw begrip.

Mag ik mijn aankoop bij een andere winkel terugbrengen?

Als je iets hebt gekocht bij een Loods 5 winkel en je jouw aankoop terug wilt brengen of omruilen bij een andere Loods 5 vestiging, is dat geen enkel probleem! Lees hier alles over het ruilen en retouren van jouw producten. Let op, ook als je iets hebt gekocht in onze webshop op Loods5.nl mag je jouw artikel retourneren bij een van onze winkels.  

 

Winkels

Is er wat te doen voor kinderen?

Tijdens alle schoolvakanties ligt er in onze winkels een apenspeurtocht voor je klaar bij de informatiebalie. De informatiebalie is te vinden bij de ingang van de winkel. De grote apenknuffels zijn verspreid en verstopt door de hele winkel. Weet jij ze allemaal te vinden? Dan wacht er een mooie prijs op je! (Ouders mogen ook meedoen).

Kan ik informatie krijgen over de voorraad in de winkels?

Helaas, het is niet mogelijk actuele voorraad informatie uit onze winkels te verstrekken. Gezien het grote aantal deelnemers die dagelijks nieuwe artikelen binnenbrengen in hun units, kan Loods 5 geen exacte aantallen van jouw favoriete item aangeven. Voorraad informatie op de online shop is wel actueel en geldt alleen voor online bestellingen.

Kan ik gratis parkeren?

Bij onze winkels in Amersfoort, Sliedrecht, Duiven en Zaandam kun je gratis parkeren. Daar zijn ook invalidenparkeerplaatsen gereserveerd voor de winkel entree. Bij Loods 5 Maastricht parkeer je betaald op het parkeerterrein naast de winkel. Er zijn op dit moment geen oplaadpalen voor elektrische auto's aanwezig op onze parkeerplaatsen. Bezoek de website van de gemeente waar je winkelt voor een oplaadpaal bij jou in de buurt om je auto op te laden.

Is het mogelijk een artikel te bestellen?

Ja, veel meubelen als banken, tafels en stoelen kunnen in een andere kleur/maat besteld worden. Vraag naar de mogelijkheden en de voorwaarden bij de informatiebalie in de winkel of neem contact op met de klantenservice. Cash & carry artikelen (kleine woonaccessoires etc.) kunnen niet (na-)besteld worden.

Zijn er rolstoelen beschikbaar in de winkels?

In de winkels zijn meerdere rolstoelen aanwezig.

Accepteert Loods 5 cadeaukaarten?

Loods 5 heeft eigen cadeaukaarten die je in de winkel en online kunt kopen van €10,-, €25,-, €50,- en €100,-. De ontvanger kan de cadeaukaart in de winkels en online gebruiken en deze blijft geldig tot het te besteden bedrag volledig gebruikt is. De cadeaukaarten zijn niet inwisselbaar bij Loods 5 Keukens of tegen contanten. Loods 5 accepteert geen andere cadeaukaarten, je kunt bij ons dus niet betalen met een VVV bon of andere tegoedkaarten.

Heeft Loods 5 een catalogus?

Het assortiment van Loods 5 verandert dusdanig snel, dat een up to date catalogus met alle artikelen onmogelijk is. Op onze inspiratiepagina vind je het laatste nieuws en de laatste interieurtrends. Deze trends vind je in onze 5 winkels en online!

Ik wil graag werken bij Loods 5, zijn er vacatures?

Als je graag in een creatieve, inspirerende en dynamische omgeving wilt werken, is het werken bij Loods 5 echt iets voor jou. Bekijk hier de vacatures!

Is Loods 5 bereikbaar met het openbaar vervoer?

Ja, meer informatie over de bereikbaarheid van de winkels vind je hier.

Ik heb een suggestie of een klacht, waar kan ik die melden?

We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden, maar er kan helaas iets mis gaan. Stuur ons een bericht via het contactformulier. Zorg ervoor dat je de volgende dingen doorgeeft bij een klacht, dan kunnen we je zo snel en zo goed mogelijk helpen:

  • Ordernummer
  • Foto's
  • Aankoopbewijs

Waar kan ik terecht voor zakelijke aanvragen?

Loods 5 en Loods 5 webshop hebben als concept een shop-in-shop te zijn. Dit houdt in dat de producten die zijn weergegeven niet allemaal van Loods 5 zelf zijn. Om deze reden is het niet mogelijk om zelf prijzen of prijsafspraken over de producten te maken. Het is aan de deelnemers zelf om een korting aan te bieden aan de klant ja of nee.

Zakelijke aanvragen kunnen wel ingediend worden als het om volume orders gaat of orders van specifieke producten/deelnemers. Er zal dan navraag worden gedaan of hierover een korting gegeven kan worden.

Welke Loods 5 winkel is het grootst?

Zaandam is onze grootste winkel met 20.000 m2, gevolgd door Amersfoort met 17.000 m2, daarna komt Sliedrecht met 15.000 m2, dan Maastricht met 14.000 m2 en de kleinste winkel en tevens onze nieuwste winkel Duiven met bijna 12.500 m2.

Wat zijn de openingstijden en wanneer zijn de koopzondagen?

Op zoek naar onze openingstijden? De meest actuele openingstijden en koopzondagen van Loods 5 .

Mag ik mijn hond meenemen?

Helaas, bij Loods 5 zijn vanwege hygiënische maatregelen alleen geleidehonden welkom in onze winkels en restaurants. We maken geen uitzonderingen voor andere honden of huisdieren, ook niet wanneer je jouw huisdier vervoert in een draagtas, of kar. 

Webwinkel

Ik heb een klacht, waar kan ik dit melden?

We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden, maar er kan helaas iets mis gaan. Stuur ons een bericht via het contactformulier. Zorg ervoor dat je de volgende dingen doorgeeft bij een klacht, dan kunnen we je zo snel en zo goed mogelijk helpen:

  • Ordernummer
  • Foto's
  • Aankoopbewijs

Waarom zijn de transporttarieven in de webwinkel anders dan in de winkels?

Online kunnen wij scherpere transporttarieven aanbieden, omdat goederen doorgaans rechtstreeks vanuit een centraal magazijn worden geleverd. Dat wil zeggen, dat deze meubels reeds ingepakt zijn en dus sneller in te laden in de vrachtwagens van onze externe transporteurs. Dit (kosten-) voordeel wordt uiteraard doorgezet naar de klant. Vanuit de Loods 5 winkels wordt transport vanaf de verkoopunit naar het adres van de klant aangeboden door onze eigen Loods 5 vrachtwagens.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, je kan bij het afrekenen een afwijkend afleveradres of factuuradres invullen.

Zijn de artikelen in mijn winkelwagen of op mijn verlanglijstje voor mij gereserveerd?

Nee. Artikelen op de website blijven voor iedereen beschikbaar ook al heb je deze in je winkelwagen of op je verlanglijstje geplaatst.

Wat is het IBAN nummer van Loods 5 Web B.V. ?

Let op; iedere winkel én de webshop heeft een eigen IBAN rekeningnummer. Wil je een restbetaling voldoen, of ben je om een andere reden op zoek naar ons rekeningnummer? Gebruik dan het IBAN-nummer dat op je factuur of op de orderbevestiging staat.

Is het mogelijk om mijn bestelling toe te voegen als ik later pas een account aanmaak?

Uit privacy overwegingen mag en kan Loods 5 geen lopende bestellingen (gast gebruiker) later toevoegen aan een account (ingelogde gebruiker). Maakt u als klant een account aan, plaatst u dan een bestelling, dan kunt u de bestelling en voortgang volgen. Plaatst u als gast (zonder account) eerst een bestelling, maakt daarna een account aan, is bestelling niet te zien of te volgen.

Uit welke betaalwijzen kan ik kiezen in de webwinkel?

Loods 5 accepteert:

  • iDEAL
  • Mastercard
  • Visa
  • Loods 5 of Cadeaukaart (nieuwe passen met krascode)

Loods 5 Transport

Hoe werkt Loods 5 Transport?

Het totale aankoopbedrag dient voor de transportdatum volledig door Loods 5 ontvangen te zijn, voor de veiligheid van onze chauffeurs is het niet mogelijk te betalen bij aflevering. De te bezorgen artikelen, die direct uit de winkel zijn verkocht, dienen te worden voorzien van een duplicaat aankoopbewijs en vooraf gecheckt te zijn op eventuele gebreken en beschadigingen. Zo weet je zeker dat je precies dat artikel thuis bezorgd krijgt wat je zelf hebt uitgezocht. Aflevering geschiedt binnen twee weken na aankoop conform de afspraak op de aankoopbon en vindt plaats tussen 08:00 en 18:00 uur. Een half uur voordat de chauffeur en de bijrijder arriveren bij het afgesproken adres nemen zij telefonisch contact op. Bij afwezigheid wordt er een nieuwe bezorgafspraak gepland en worden nogmaals de transportkosten in rekening gebracht.

Loods 5 Garage

Wat is de Garage (outlet Zaandam)?

In Zaandam (Stormhoek 20) zit onze Garage. Dit is een fysieke winkel waar alles het hele jaar in de sale is. Deze winkel bevindt zich vlakbij onze gewone winkel in Zaandam (Pieter Ghijsenlaan 14B).

De collectie

De artikelen bij Loods 5’s Garage kunnen een kleine beschadiging hebben, maar veel vaker zijn het licht gebruikte showroommodellen, spiksplinternieuwe samples en oudere collecties van inspirerende woonmerken. Meubels kopen met korting? Of een toffe designbank scoren voor een lage prijs? Dan ben je bij onze Garage in Zaandam aan het juiste adres!

Voorwaarden

  • Net als bij onze andere winkels betaal je bij de Garage alleen met je pinpas, creditcard of met een Loods 5 cadeaukaart.
  • Je kan je aankopen direct meenemen. Helaas is het niet mogelijk om artikelen te reserveren.
  • Past jouw nieuwe vondst niet in je auto? Geen probleem! Onze transportservice brengt je aankopen veilig bij je thuis.
  • Omdat de artikelen in de Garage beschadigd, incompleet of zonder verpakking worden verkocht, kan je ze niet ruilen of retourneren. Voor onze online Garage Sale gelden andere voorwaarden.

 

Betalen bij Loods 5 Garage

Zoals in al onze winkels is ook Loods 5 Garage in Zaandam cashless. Je kan dus alleen per pin betalen of met de Loods 5 cadeaukaart.

Adres Loods 5 Garage

  • Stormhoek 20
  • 1506 SW Zaandam
  • Telefoonnummer: 088-6550555

Ruilen en retouren

Mag ik een in de winkel gekocht artikel ruilen of retourneren?

Ben je van gedachte veranderd? Ruilen of retourneren is in principe geen probleem. Wel gelden de gebruikelijke voorwaarden zoals binnen 14 dagen bij de winkel van aankoop, het tonen van de originele aankoopbon en het artikel is onbeschadigd en niet gebruikt en zit nog in de originele verpakking

Bij retourneren van de aankoop wordt het bedrag gerestitueerd via het bij aankoop gekozen betaalmiddel. Dit betekent dat als je een Loods 5 cadeau- of tegoedkaart hebt gebruikt, je deze het beste kunt bewaren tot je helemaal zeker bent van je aankoop. Wanneer je met creditcard hebt betaald, zal het op deze creditcard ook weer gerestitueerd worden. Hetzelfde geldt voor betaling met PIN, in dit geval zal het aankoopbedrag worden gerestitueerd via retourpinnen.

Loods 5 is cashless, hierdoor is het nooit mogelijk om contant geld te ontvangen.

Let op: Op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, bloemen, planten, beddengoed, cadeaukaarten en aankopen bij Loods 5 Garage kun je niet ruilen of retourneren.

Als ik een artikel wil retourneren, krijg ik dan mijn geld terug?

Bij retourneren van de aankoop wordt het bedrag gerestitueerd via het bij aankoop gekozen betaalmiddel. Dit betekent dat als je een Loods 5 cadeau- of tegoedkaart hebt gebruikt, je deze het beste kunt bewaren tot je helemaal zeker bent van je aankoop. Wanneer je met creditcard hebt betaald, zal het op deze creditcard ook weer gerestitueerd worden. Hetzelfde geldt voor betaling met PIN, in dit geval zal het aankoopbedrag worden gerestitueerd via retourpinnen.

Loods 5 is cashless, hierdoor is het nooit mogelijk om contant geld te ontvangen.

Hoe lang duurt het voordat het bedrag van een retournering weer op mijn rekening staat?

Heb je het artikel retour gebracht in de winkel?

In de winkel wordt het artikel aangenomen, beoordeeld en ingenomen. In principe wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Heb je het artikel met een cadeaukaart aangeschaft? Dan wordt het bedrag teruggestort op de cadeaukaart.  

Heb je het artikel retour verzonden met het retourformulier?

Bewaar dan altijd goed het verzendbewijs dat je hebt meegekregen.
Nadat het artikel is aangekomen in ons magazijn, wordt het beoordeeld. Indien het retour geaccepteerd wordt, streven we ernaar om het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug te storten op de rekening waarmee je hebt betaald. Heb je het artikel met een cadeaukaart aangeschaft? Dan wordt het bedrag teruggestort op de cadeaukaart.
 

Let op: de kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Je kunt er ook voor kiezen om de artikelen terug te brengen naar de winkel.

 

Ik wil mijn overeenkomst herroepen

Dit formulier kun je gebruiken om de overeenkomst te herroepen. Vul het formulier volledig in en verstuur het samen met je order.

Hoe meld ik een retourzending aan?

Ben je niet tevreden met je online aankoop? Wat jammer! Volg de deze stappen om je bestelling te retourneren: 

  1. Download het retourformulier hier of gebruik het meegeleverde exemplaar en vul het volledig in.
  2. Verpak de artikelen in een stevige doos zodat ze niet beschadigen. Plak het adreslabel van het formulier op de doos.
  3. Verstuur het pakket. De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening, daarom verrekenen we de kosten van een onvoldoende of ongefrankeerde zending met je terugbetaling.
  4. Bewaar de verzendbevestiging goed, je krijgt per e-mail een ontvangstbevestiging als het pakket is aangekomen in ons magazijn.
  5. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag terug op je rekening of cadeaukaart.

Let op! Heb jij in één van onze winkels geshopt? Dan kun je je aankopen alleen daar ruilen of retour brengen.

Waar vind ik het retourformulier?

Loods 5 biedt woon- en lifestyle gerelateerde artikelen van verschillende importeurs, groothandelaren en fabrikanten en aan onder één dak. Door dit concept worden je aankopen direct door onze deelnemers naar jou verstuurd. Onze producten op de website worden rechtstreeks verzonden vanuit de deelnemer. Mocht je het retourformulier niet in de doos vinden, kun je deze hier downloaden.