Shop nu online zonder verzendkosten tot en met 18 december!

 

winkels | hoe werkt loods 5?

    Loods 5 biedt woon- en lifestyle gerelateerde artikelen van verschillende importeurs, groothandelaren en fabrikanten aan onder een dak. Al deze artikelen zijn, tot aan de verkoop, eigendom van deze deelnemers. Zij bepalen de prijs, het assortiment en de voorraad en plaatsen deze in hun eigen unit. Loods 5 faciliteert de verkoopruimte en maakt de afhandeling mogelijk.

    Ik wil iets kopen, hoe gaat het nu verder?

    Kleine woonaccessoires die in een winkelwagentje passen kun je direct afrekenen bij de kassa. Van grotere artikelen zoals meubelen vragen we je het artikelnummer, de omschrijving en de prijs te noteren. Bij de kassa reken je het artikel af en een duplicaat van het aankoopbewijs gaat op het desbetreffende meubel, zo weet je zeker dat precies dat artikel mee naar huis gaat wat je hebt uitgezocht.

    En als het niet in de auto past? Het is mogelijk de meubels die je hebt gekocht op een later tijdstip af te halen. Deze artikelen worden voor een periode van 14 dagen kosteloos opgeslagen en kan je met de originele aankoopbon komen afhalen aan de achterzijde van de winkel.

    Is afhalen geen optie? Je kunt het transport ook laten bezorgen door Loods 5 Transport. Voor de voorwaarden en tarieven klik hier

    Ben je van gedachte veranderd? Ruilen of retourneren is in principe geen probleem. Wel gelden de gebruikelijke voorwaarden zoals binnen 14 dagen bij de winkel van aankoop, het tonen van de originele aankoopbon, het artikel is onbeschadigd/niet gebruikt en zit nog in de originele verpakking. Loods 5 geeft geen geld terug, dus is het te ruilen artikel niet op voorraad of breng je een artikel retour dan ontvang je een tegoedpas voor hetzelfde bedrag. Deze pas is onbeperkt geldig en kan gebruikt worden in alle Loods 5 winkels. Lees hier meer.

    Is het artikel waar je naar op zoek bent uitverkocht? Kan je iets niet vinden?

    Wil je een bank in een andere stof bestellen? Je kan met al je vragen terecht bij de verschillende informatiebalies, we helpen je graag verder.

    Let op: Vanaf maandag 6 juli 2015 kun je in alle vestigingen van Loods 5 alleen nog met pinpas of creditcard betalen. Wij nemen geen contant geld meer aan.